تلموزیک

موزیک See You Again از Charlie Puth FT. Wiz Khalifa
 

لینک دانلود با کیفیت 128 (3.56 مگابایت)
http://uploadboy.me/6zkmvnvds3ff/See 

 

متن و ترجمه موزیک See You Again از Charlie Puth FT. Wiz Khalifa


It’s been a long day without you, my friend
دوست من روزها بدون تو دیر میگذره
And I’ll tell you all about it when I see you again
و وقتی تو رو دیدم همه چی رو برات تعریف میکنم
We’ve come a long way from where we began
از اون جایی که همدیگر رو دیدیم مسیر زیادی رو طی کردیم
Oh, I’ll tell you all about it when I see you again
و وقتی تو رو دیدم همه چی رو برات تعریف میکنم
When I see you again
وقتی که دوباره بیینمت
Damn, who knew All the planes we flew
لعنت،کی میدونست همه سفرهایی که با هم رفتیم
Good things we been through
چیزهایی خوبی که تجربه کردیم
That I’d be standing right here talking to you
من درست اینجا کنار تابوت تو بایستم و با تو حرف بزنم
ABout another path
درباره ی مسیر دیگری
I know we loved to hit the road and laugh
میدونم که دوست داشتیم به جاده بزنیم و بخندیم
But something told me that it wouldn’t last
اما یه حسی به من گفت که این اوقات خوش موقتیه
Had to switch up
Look at things different, see the bigger picture
باید نگرشم رو تغییر بدم و هدف های بزرگتری ببینم
Those were the days
Hard work forever pays
روزهایی که سخت کار کردیم که در یاد همه خواهد ماند
Now I see you in a better place, uh
حالا تو رو در جای بهتری (بهشت) می بینم
?How can we not talk about family when family’s all that we got
چطوره میتونیم راجع به خانواده صحبت نکنیم وقتی خانواده تمام چیزیه که ما داریم؟
Everything I went through you were standing there by my side
هر مشکلی که من داشتم تو کنار من بودی
And now you gon’ be with me for the last ride
و الان قراره برای اخرین سواری کنار من باشی
It’s been a long day without you, my friend
دوست من روزها بدون تو دیر میگذره
And I’ll tell you all about it when I see you again
و وقتی تو رو دیدم همه چی رو برات تعریف میکنم
We’ve come a long way from where we began
از اون جایی که همدیگر رو دیدیم مسیر زیادی رو طی کردیم
Oh, I’ll tell you all about it when I see you again
و وقتی تو رو دیدم همه چی رو برات تعریف میکنم
When I see you again
وقتی که دوباره بیینمت
First, you both go out your way
اولش شما کارهایی رو برای خوشحال کردن خودتون میکنید
And the vibe is feeling strong
یه جو (رابطه) دوستی خیلی قوی ایجاد شد
And what’s small turned to a friendship
و یه چیز کوچک به یه دوستی تبدیل شد
A friendship turned to a bond
و دوستی به یه عهد تبدیل شد
And that bond will never be broken
و این عهد (رابطه دوستی) هرگز شکسته نمیشه
The love will never get lost
عشق هیچوقت از بین نمیره
And when brotherhood come first
و وقتی که رفاقت در الویت قرار میگیره
Then the line will never be crossed
سپس کسی از این خط و مرز عبور نمیکنه (مرز بین عشق و برادری)
Established it on our own
این محدوده رو برای خودمون تعیین کردیم
When that line had to be drawn
وقتی که این خط باید کشیده میشد
And that line is what we reached
و این جایی هست که ما بهش رسیدیم
So remember me when I’m gone
پس وقتی مُردم ،من رو به یاد بیار
?How can we not talk about family when family’s all that we got
چطور میتونیم راجع به خانواده حرف نزنیم وقتی که خانواده تمام چیزی هست که ما داریم
Everything I went through you were standing there by my side
و هر مشکلی که من داشتم تو کنار من بودی
And now you gon’ be with me for the last ride
و الان قراره برای اخرین سواری کنار من باشی
So let the light guide your way, yeah
پس بذار نور راهت رو روشن کنه
Hold every memory as you go
وقتی که میری همه ی خاطرات رو نگهدار
And every road you take
و از هر جاده ای که بری
Will always lead you home, home
تورو به خونه هدایت میکنه
It’s been a long day without you, my friend
زمانه زیادی بدون تو گذشته رفیق
And I’ll tell you all about it when I see you again
و من بهت میگم راجع به زمانی که نبودی وقتی دوباره ببینمت
We’ve come a long way from where we began
ما مسیر طولانی ای رو اومدیم از جایی که شروع کردیم
Oh, I’ll tell you all about it when I see you again
و من راجع به همش بهت میگم وقتی دوباره ببینمت
When I see you again
وقتی که دوباره ببینمت

کانال تلگرام: https://t.me/TelleMusic

  • نگین مقتدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی